Pénztárgép éves felülvizsgálat Nagyobb

Pénztárgép éves felülvizsgálat

Új termék

A jelenleg hatályos 48/2013. (XI. 15.) NGM rendelet 48. § előírja a pénztárgépek kötelező éves felülvizsgálatát. A felülvizsgálatot a pénztárgép vásárlását követő, illetve legutóbbi éves szervizelését követő 1 éven belül kell elvégezni. A felülvizsgálat időben történő elvégeztetése az üzemeltető kötelessége, elmulasztása esetén az adóhivatal (NAV) bírságot szabhat ki.

Bővebb leírás

29 500 Ft‎

Egyéb infó

Cégünk az alábbi típusú Online pénztárgépek felülvizsgálatát vállalja:

  • CASHCUBE LIGHT engedélyszám: A085
  • CASHCUBE MINI - engedélyszám: A193
  • CASHCUBE PRO - engedélyszám: A120
  • DATECS DP-25 - engedélyszám: A091-A136
  • DATECS DP-45 - engedélyszám: A134
  • EURO 50TE Mini - engedélyszám: A184
  • EURO 150TE Flexy - engedélyszám: A014
  • FISCAL ONLINE TOUCH - engedélyszám: A192
  • HRC - engedélyszám: A095
  • Micra/Montel/Laurel Jota - engedélyszám: A008/A009/A010
  • Micra/Montel Mini - engedélyszám: A006/A007
  • Micra/Montel/Laurel Sento - engedélyszám: A001/A002/A003
  • NOVATEK F - engedélyszám: A016
  • OPTIMA QMP50 Online - engedélyszám: A109
  • SAM4S NR-240NEW - engedélyszám: A171
  • SAM4S NR-270NEW - engedélyszám: A172
  • SAM4S NR-300NEW - engedélyszám: A156
  • SAM4S NR-440NEW - engedélyszám: A155
  • TAX MINI - engedélyszám: A027
  • TREMOL-M - engedélyszám A094

Mi történik a felülvizsgálat során?

  • A szervizes ellenőrzi a pénztárgép helyes működését
  • Ellenőrzésre kerülnek a pénztárgép kopó alkatrészei, így még azelőtt cserélhetőek, hogy a pénztárgép meghibásodna, így nem kell váratlanul nélkülöznie a pénztárgépét.
  • Elvégzésre kerülnek a NAV által előírt folyamatok
  • Részletesen dokumentálásra kerülnek a felülvizsgálat eredményei, ami a felhasználó rendelkezésére bocsájtunk
  • Elvégezzük a szükséges NAV lejelentést a felülvizsgálat elvégzéséről.

Milyen előnyökkel jár Önnek?

  • A felülvizsgálat során feltárhatók olyan hibák, amik a napi használat közben nem látszanak (pl. adatküldési, naplózási hiba).
  • A feltárt hibák garancia időn belül ingyenesen javíthatók.
  • A kopó alkatrészek még a hiba jelentkezése előtt cserélhetők, ezzel elkerülve a váratlan boltleállást.
  • A felülvizsgálat elvégzésével biztos lehet benne, hogy a pénztárgépe megfelelően működik, így ez miatt nem vonhatja felelősségre az adóhivatal.
  • Szervizesünk használati tanácsokkal láthatja el, ezáltal a pénztárgépe tovább működhet problémamentesen.

Az éves felülvizsgálattal egy időben a pénztárgépre rákerül a forgalmazó által biztosított hologramos matrica, ami a következő évre a szoftver követést biztosítja. Amennyiben új szoftver készül a pénztárgépéhez, akkor azt a forgalmazó automatikusan leküldi rá. A 2016-ban módosított pénztárgép rendelet értelmében ettől eltérni már nem lehet.

Mit kell tennem?

A felülvizsgálatot - a rendelet értelmében - csak a pénztárgép üzemeltetési telephelyén lehet elvégezni, ami előjegyzéses módszerben történik azért, hogy minél kevesebb ideig kelljen nélkülöznie a pénztárgépét. Egy felülvizsgálat átlagos időtartama 35-40 perc. Javasoljuk, hogy a felülvizsgálati határidő letelte előtt legalább 1 héttel jelezze nekünk felülvizsgálati kérelmét, azért, hogy biztosan betudjuk ütemezni.

  • Telefonon történő időpont egyeztetéshez hívja a következő számokat:
    (06-1) 405-12-85, (06-20) 486-11-88
     
  • vagy helyezze kosarába ezt a terméket és adjon le megrendelést a web áruházon keresztül. A megrendelése beérkezését követően kollégánk rövidesen felveszi Önnel a kapcsolatot a pontos időpont egyeztetése miatt.

Kellékek