Pénztárgép éves felülvizsgálat
A jelenleg hatályos 48/2013. (XI. 15.) NGM rendelet 48. § előírja a pénztárgépek kötelező éves felülvizsgálatát.
A felülvizsgálatot a pénztárgép vásárlását követő, illetve legutóbbi éves szervizelését követő 1 éven belül kell elvégezni.
A felülvizsgálat időben történő elvégeztetése az üzemeltető kötelessége, elmulasztása esetén az adóhivatal (NAV) bírságot szabhat ki.
Gártói garancia, gördülékeny, gyors ügyintézés.
Futár szolgálat, Magyar Posta Zrt, és egyéb szállítók is megtalálhatóak áruházunkban.
Megrendelését személyesen is átveheti üzletünkben.
Mi történik a felülvizsgálat során?
- A szervizes ellenőrzi a pénztárgép helyes működését
- Ellenőrzésre kerülnek a pénztárgép kopó alkatrészei, így még azelőtt cserélhetőek, hogy a pénztárgép meghibásodna, így nem kell váratlanul nélkülöznie a pénztárgépét.
- Elvégzésre kerülnek a NAV által előírt folyamatok
- Részletesen dokumentálásra kerülnek a felülvizsgálat eredményei, ami a felhasználó rendelkezésére bocsájtunk
- Elvégezzük a szükséges NAV lejelentést a felülvizsgálat elvégzéséről.
Milyen előnyökkel jár Önnek?
- A felülvizsgálat során feltárhatók olyan hibák, amik a napi használat közben nem látszanak (pl. adatküldési, naplózási hiba).
- A feltárt hibák garancia időn belül ingyenesen javíthatók.
- A kopó alkatrészek még a hiba jelentkezése előtt cserélhetők, ezzel elkerülve a váratlan boltleállást.
- A felülvizsgálat elvégzésével biztos lehet benne, hogy a pénztárgépe megfelelően működik, így ez miatt nem vonhatja felelősségre az adóhivatal.
- Szervizesünk használati tanácsokkal láthatja el, ezáltal a pénztárgépe tovább működhet problémamentesen.
- Az éves felülvizsgálattal egy időben a pénztárgépre rákerül a forgalmazó által biztosított hologramos matrica, ami a következő évre a szoftver követést biztosítja.
- Amennyiben új szoftver készül a pénztárgépéhez, akkor azt a forgalmazó automatikusan leküldi rá.
- A 2016-ban módosított pénztárgép rendelet értelmében ettől eltérni már nem lehet.
Mit kell tennem?
- A felülvizsgálatot - a rendelet értelmében - csak a pénztárgép üzemeltetési telephelyén lehet elvégezni, ami előjegyzéses módszerben történik azért, hogy minél kevesebb ideig kelljen nélkülöznie a pénztárgépét.
- Egy felülvizsgálat átlagos időtartama 35-40 perc.
- Javasoljuk, hogy a felülvizsgálati határidő letelte előtt legalább 1 héttel jelezze nekünk felülvizsgálati kérelmét, azért, hogy biztosan betudjuk ütemezni.
- Telefonon történő időpont egyeztetéshez hívja a következő számokat:
(06-1) 405-12-85, (06-20) 319-63-88 vagy helyezze kosarába ezt a terméket és adjon le megrendelést a web áruházon keresztül.
- A megrendelése beérkezését követően kollégánk rövidesen felveszi Önnel a kapcsolatot a pontos időpont egyeztetése miatt.
Cégünk az alábbi típusú Online pénztárgépek felülvizsgálatát vállalja:
- CashBox Base - engedélyszám: A240
- CashBox Base Gps - engedélyszám: A265
- CashBox Pos Print Mini - engedélyszám: A255
- CashBox Pos Print Max80 - engedélyszám: A255
- CashCube Light - engedélyszám: A085
- CashCube Light+ - engedélyszám: A178
- CashCube Mini - engedélyszám: A193
- CashCube Pro - engedélyszám: A120
- Datecs Dp-25 - engedélyszám: A091-A136
- Datecs Dp-45 - engedélyszám: A134
- Datecs Dp-150 - engedélyszám: A253
- Euro 50Te Mini - engedélyszám: A184
- Euro 150Te Flexy - engedélyszám: A014
- Fiscal Online Touch - engedélyszám: A192
- Micra/Montel/Laurel Jota - engedélyszám: A008/A009/A010
- Micra Jota-e - engedélyszám: A307
- Micra/Montel Mini - engedélyszám: A006/A007
- Micra/Montel/Laurel Sento - engedélyszám: A001/A002/A003
- Mincra Nano - engedélyszám: A170
- Micra K10 - engedélyszám: A292
- Optima Qmp50 new - engedélyszám: A109
- Sam4s Nr-240 new - engedélyszám: A171
- Sam4s Nr-270 new - engedélyszám: A172
- Sam4s Nr-300 new - engedélyszám: A156
- Sam4s Nr-440 new - engedélyszám: A155